top of page

1.1 Тотална Трансформация

На кратко: много неща се случиха, промениха и още много има да се случват. Често виждам хора, които си постват снимки и пишат "еди колко си време без зоб" и все пак изглеждат яки. Нека споделя и аз моя опит с точно 11 месеца и 4 дни без анаболни стероиди, които присъстват в листата на Световната Антидопингова Агенция (WADA).

Пролетта на 2016г. за мен завърши така: (това е периода, в който все още бях "on gear")

97кг

https://www.youtube.com/watch?v=2ElqPYus4qE 95кг Лятото обаче ми донесе нови изненади ;) - 78кг

Не съм се разболявал от нещо свързано със забранените медикаменти ако някой се чуди... Все пак реших да започна да тренирам отново, но този път "на чисто". През времето, в което са правени следващите снимки са използвани само хранителни добавки, храна и много желание!!! (без анаболни стероиди)

около 79.5кг...

около 81

около 82.5кг

84кг И днес на 4ти април, след 20тина дни стриктна диета успях да направя следващите 3 снимки:

81кг... Не искам да убеждавам никого в нищо и не продавам нищо, просто съм щастлив с това което успях да постигна и да докажа първо пред себе си а след това да го споделя и с вас - мойте приятели, познати и хора, които просто следят това което правя - че когато имаме желание и мотивация, която да задвижва това желание то тогава всичко е възможно! Не се заричам че никога повече няма да си хапна от "забранения плод" но за момента това ме устройва. Очаквайте продължение... :)


Следващ пост
Recent Posts
Archive
Последвайте ме във Фейсбук
  • 13012753_1770311616514458_5592300434519715939_n
  • Facebook Social Icon
bottom of page